Loše kritike mini-serije o Bendžaminu Frenklinu

Radmila Marićić avatar

Nova biografska mini-serija „Frenklin“ o američkom političaru i pronalazaču Bendžaminu Frenklinu, u kojoj glavnu ulogu igra Majkl Daglas, dostupna je od 12. aprila na platformi Apple TV. Serija je adaptirana od strane Kirka Elisa i Hauarda Kordera, a režirao ju je Tim Van Paten prema motivima knjige Stejsi Šif „Velika improvizacija: Frenklin, Francuska i rođenje Amerike“. Međutim, kritike na ovu mini-seriju nisu baš pozitivne, jer se smatra da je previše sporog tempa i da nema jasan narativni tok.

Indie Wire je ocenio da se „Frenklin“ kreće brzinom puža, dok je The Hollywood Reporter istakao da serija ima ubedljive istorijske detalje, ali se bori da stvori smislenu priču. Variety je opisao „Frenklina“ kao iscrpljujuću priču o tajnim misijama tokom američke revolucije, dok bi priča o Bendžaminu Frenklinu mogla biti zabavnija da je ispričana sa stilom, humorom ili svrhom.

Umesto toga, serija „Frenklin“ deluje kao apatična lekcija iz istorije, zaključio je kritičar iz Varietyja. Kritike na ovu mini-seriju ukazuju na nedostatak dinamike i emocionalne dubine u priči o jednom od najpoznatijih američkih državnika. Serija je pokušala da prikaže Frenklina kroz istorijski kontekst, ali je nije uspela dovoljno približiti publici.

Majkl Daglas, koji je dobitnik Oscara, ima težak zadatak da oživi lik jednog od najvažnijih osoba u američkoj istoriji, ali se čini da je nedostatak karizme i dubine lika Bendžamina Frenklina glavni problem serije. Iako su producenti i glumci uložili puno truda u pripremu i snimanje serije, rezultat nije zadovoljavajući, s obzirom na loše kritike i reakcije publike.

Apple TV je napravio dobar potez angažovanjem poznatog glumca poput Majkla Daglasa za ulogu Bendžamina Frenklina, ali bi možda bilo bolje da su se fokusirali na dramatičniju priču i dinamičniji scenarij. Mini-serija „Frenklin“ treba da istražuje život i dostignuća jednog od osnivača Sjedinjenih Američkih Država, ali se čini da je propustila priliku da to učini na način koji bi bio zanimljiv i inspirativan za publiku.

Ukupno gledano, mini-serija „Frenklin“ može biti zanimljiva za ljubitelje istorijskih drama i biografskih priča, ali ne opravdava očekivanja kada je reč o kvalitetu i zanimljivosti priče. Možda će neki gledaoci uživati u detaljima iz života Bendžamina Frenklina i istorijskim događajima koje serija prikazuje, ali većina će verovatno biti razočarana nedostatkom dinamike i emocionalne dubine.

Nadamo se da će u budućnosti biti novih projekata koji će na bolji način osvetliti život jednog od najvažnijih osoba u američkoj istoriji i pružiti gledaocima autentičan i inspirativan pogled na njegovu karijeru i dostignuća. Mini-serija „Frenklin“ ima potencijal da bude zanimljiva, ali joj nedostaje vitalnost i dubina koja bi je učinila zaista posebnom.

Radmila Marićić avatar

Obavezno pročitajte ove članke: