Film „Gospodin Blejk“ prikazan u bioskopu na otvorenom kod beogradskog Ušća

Radmila Marićić avatar

Film „Gospodin Blejk“ francuskog reditelja Žila Legardinjea prikazan je večeras u okviru šestog izdanja Festivala francuskog filma između dve kule poslovnog i tržnog centra „Ušće“ na Novom Beogradu. Brojni posetioci su uživali u letnjem ambijentu bioskopa na otvorenom, a direktor Francuskog instituta, Stanislas Pjere, izjavio je da je srećan što vidi veliki broj ljubitelja francuskog filma. Zahvalio se brojnim sponzorima koji su omogućili šesto izdanje festivala, ističući da manifestacija raste iz godine u godinu i da se širi na različite gradove u Srbiji. Festival je postao popularan i van Beograda, prisutan je i u Zrenjaninu, Novom Sadu, i drugim gradovima.

Festival francuskog filma između dve kule privukao je znatan broj posetilaca koji su uživali u filmskom programu pod otvorenim nebom. Pored filma „Gospodin Blejk“, gledaoci su imali priliku da vide i druge francuske produkcije koje su deo kulturne razmene između Francuske i Srbije. Neki od filmova su imali premijerne prikazivanja u okviru festivala, što je dodatno doprinelo privlačnosti manifestacije. Posetioci su izrazili zadovoljstvo što imaju priliku da se kvalitetno zabave i uživaju u filmovima koji nisu deo uobičajene bioskopske ponude.

Stanislas Pjere istakao je značaj ovakvih događaja za promociju kulture i umetnosti, te podršku razmeni ideja i iskustava između zemalja. Ovaj festival predstavlja platformu za povezivanje filmskih stvaralaca i publike, kao i za širenje raznovrsnih filmskih žanrova i stilova. Francuski filmovi poznati su po svojoj originalnosti i kvalitetu, te predstavljaju dragocen doprinos svetskoj kinematografiji.

Publika je imala priliku da se upozna sa radom poznatog reditelja Žila Legardinjea kroz film „Gospodin Blejk“, koji je dobio brojne pohvale kritike i publike. Ova drama sa elementima trilera istakla se svojom izuzetnom glumačkom postavom i tematskom dubinom, što je privuklo pažnju i pokazalo zašto je reditelj jedan od najcenjenijih u francuskoj kinematografiji.

Festival francuskog filma između dve kule nastavlja da živi kao važna kulturna manifestacija koja okuplja ljubitelje filma i umetnosti iz različitih delova Srbije. Organizacija festivala je postala tradicija koja promoviše raznolikost i bogatstvo filmske kinematografije, te omogućava publici da uživa u vrhunskim ostvarenjima iz francuske produkcije. Sve veći broj posetilaca i interesovanje medija ukazuju na značaj i uticaj ovakvih događaja na kulturnu scenu i društvo u celini.

Ovogodišnje izdanje festivala obeleženo je uspehom i pozitivnim reakcijama publike, što je motivacija za dalji rad i razvoj manifestacije u budućnosti. Francuski filmovi će i dalje imati posebno mesto u srpskoj kinematografiji, zahvaljujući festivalu koji promoviše filmsko stvaralaštvo i internacionalnu saradnju. Zahvaljujući entuzijazmu i predanosti organizatora, festival francuskog filma između dve kule postao je nezaobilazno dešavanje za ljubitelje sedme umetnosti u Srbiji.

Radmila Marićić avatar

Obavezno pročitajte ove članke: