Film „Nedelja“ prikazan u Istanbulu

Radmila Marićić avatar

Film „Nedelja“, koji je premijerno prikazan u Turskoj, istražuje život pevača narodne muzike Džeja Ramadanovskog. Producenti filma su danas objavili da je premijera održana u Istanbulu, u bioskopu „Atlas“. Nakon projekcije, publika je imala priliku da se upozna sa glavnim glumcima filma Stefanom Vukićem i Mašom Đorđević, kao i sa producentom Vladanom Anđelkovićem.

Premijeru filma organizovala je kompanija MTEL Turska, koja je najmlađi televizijski operator na tržištu Turske. Kompanija nudi najkvalitetniji televizijski sadržaj sa Balkana, Turske i širom sveta. Film „Nedelja“ istražuje život i karijeru Džeja Ramadanovskog, koji je bio poznat po svojoj prepoznatljivoj muzici i nastupima.

Džejev trag ostavljen u muzičkoj industriji bio je veliki, a film „Nedelja“ prati njegovu priču kroz različite periode života. Producenti filma su izrazili zadovoljstvo zbog premijere u Turskoj i pozitivnog prijema publike. S obzirom na to da je Džeja tokom svoje karijere stekao veliku popularnost ne samo u Srbiji, već i u regionu, očekuje se da će film privući pažnju publike širom Balkana.

MTEL Turska je prepoznala značaj ovog filma i odlučila da organizuje premijeru u Istanbulu. Sa ponosom su predstavili priču o jednom od najupečatljivijih pevača narodne muzike na Balkanu. Uz podršku producenata i glavnih glumaca filma, premijera je bila uspešna i okupila veliki broj ljubitelja filma i muzike.

Glavni glumci Stefan Vukić i Maša Đorđević su istakli značaj ovog filma za očuvanje sećanja na Džeja Ramadanovskog. Njihova uloga u filmu omogućila je publici da se bolje upozna sa životom i radom ovog legendarnog pevača. Producent Vladan Anđelković je izrazio zahvalnost publici u Istanbulu na srdačnom prijemu filma i interesovanju za njegovu priču.

Film „Nedelja“ predstavlja emotivnu priču o jednom od najznačajnijih pevača narodne muzike na Balkanu. Kroz muziku i lik Džeja Ramadanovskog, publika ima priliku da se upozna sa njegovim životom i radom. Premijera u Istanbulu je bila samo početak putovanja ovog filma i očekuje se da će privući pažnju šire publike.

Džejeva muzika je ostavila neizbrisiv trag u muzičkoj industriji i njegova priča zaslužuje da bude ispričana putem ovog filma. Producenti su uložili mnogo truda i ljubavi u stvaranje ovog dela, kako bi publika imala priliku da sazna više o jednom od najlegendarnijih pevača na Balkanu. Premijera u Turskoj je označila novu fazu u promociji filma i očekuje se da će privući pažnju ljubitelja filma i muzike u regionu.

Beograd – Film „Nedelja“, o životu pevača narodne muzike Džeja Ramadanovskog (1964-2020), premijerno je prikazan u Turskoj u bioskopu „Atlas“, u Istanbulu, saopštili su danas producenti. Publika u Istanbulu imala je priliku da se, nakon premijere, druži sa glumcima filma Stefanom Vukićem i Mašom Đorđević kao i sa producentom Vladanom Anđelkovićem. Premijeru je organizovala kompanija MTEL Turska, kao najmlađi televizijski operator na tržištu ove zemlje, koji u svojoj ponudi nudi najkvalitetniji televizijski sadržaj sa Balkana, Turske i celog sveta.

Radmila Marićić avatar

Obavezno pročitajte ove članke: